B4U Trades Sah Berdaftar Di Bahrain SR Digital World

B4U Trades Berdaftar Dan Membuka Office Di Bahrain | SR Digital World

B4U Trades sekali lagi membuktikan bahawa mereka adalah sebuah syarikat yang menjalankan perniagaan sebenar dengan berjaya mendaftarkan perniagaan mereka dan menubuhkan syarikat di Bahrain dengan nama SR Digital World
(Strategic Resources Digital World)

SR Digital World Dilancarkan pada 7 Februari 2020 di K-Hotel Juffair Kingdom Of Bahrain

SR Digital Resources Strategic Resources

Bahrain adalah negara Timur Tengah pertama yang mendapat kelulusan daripada Bank Negara Bahrain dalam penggunaan mata wang digital atau cryptocurrency pada pertengahan 2019 yang lalu.

Pendaftaran dan pembukaan office B4U Trades
(SR Digital World) di Bahrain merupakan batu loncatan untuk mengembangkan lagi perniagaan mereka di dalam bidang mata wang digital sekaligus membuktikan B4U adalah perniagaan yang benar benar wujud.


*********

Dipetik daripada CoinRevolution berkenaan penglibatan Bahrain dalam teknologi mata wang digital dalam mengembangkan ekonomi mereka :

Buat pertama kalinya, Teknologi blockchain sedang digunakan di Bahrain dan Arab Saudi. Teknologi ini digunakan oleh HSBC dan The Saudi British Bank - SABB untuk membiayai perdagangan antarabangsa.

Langkah terakhir ini telah meletakkan kedua-dua negara di barisan hadapan perdagangan antarabangsa. Di samping itu, ia juga telah memperkenalkan tahap ketelusan, keselamatan dan kecekapan baru bagi korporat untuk mencari pasaran baru.

Terdapat dua syarikat utama yang terlibat dalam urus niaga; Altaiseer Aluminium Corporation - Talco of Saudi Arabia dan Alba - Aluminium Bahrain. Yang terakhir dihantar billet aluminium homogenisasi kepada Talco. Talco kemudian mengeluarkan Surat Kredit pada platform berasaskan blokchain melalui penggunaan Sistem Corda R3.

Pegawai kanan pertama untuk bercakap tentang ini adalah Majed Najm. Beliau adalah timbalan pengarah Perbankan Korporat & Institusi SABB. Beliau menyatakan bahawa terdapat banyak kegembiraan mengenai manfaat komersil blockchain. Banknya adalah yang pertama menggunakannya untuk meningkatkan perbadanan perdagangan antarabangsa di Arab Saudi.

Beliau terus memperhatikan bahawa teknologi blockchain dapat digunakan untuk memperbaiki pelbagai aspek perdagangan global. SABB akan berada dalam kedudukan untuk merintis perubahan ini dengan meningkatkan ekonomi dan pengalaman pelanggan mereka.

HSBC adalah bank terkemuka di dunia untuk pembiayaan perdagangan. Menurut Ketua Pegawai Eksekutif, Melika Betley, organisasi kewangan secara aktif terlibat dalam menyokong penggunaan teknologi baru seperti blockchain. Beliau percaya bahawa ini adalah satu-satunya cara perdagangan antarabangsa akan dibuat lebih mudah dan selamat. Ia juga merupakan cara untuk memastikan perdagangan antarabangsa lebih pantas.

Sejak beberapa hari lalu, Bahrain telah berusaha untuk membuktikan bahawa ia adalah salah satu ekosistem fintech yang berkembang pesat. Transaksi terbaru ini akan menguatkan sokongan negara untuk blockchain.

Transaksi ini juga membuktikan perkara-perkara tertentu. Ia menunjukkan daya maju operasi dan komersial blockchain sebagai alternatif yang hebat. Nampaknya ia tidak lama lagi menggantikan dokumentasi berasaskan kertas. Platform berfungsi dengan apa yang dikenali sebagai aliran BL blockchain. Ia cenderung untuk mencerminkan proses tradisional yang digunapakai.

LC blockchain termasuk surat persetujuan kredit ', permintaan pindaan, nasihat, serta dokumentasi proses terbitan. Ia juga termasuk arahan penyelesaian bil, resolusi percanggahan, dan proses tradisional yang lain.

Mengenai Corda R3, Corda R3 menggunakan teknologi blockchain untuk berdagang dan mengesan maklumat kerana ia bergerak ke pihak yang terlibat. Teknologi Corda akan memastikan semua pemain utama disegerakkan. Ini meminimumkan keperluan untuk perdamaian. Ia juga mempercepatkan transaksi.

Sumber

Tonton dan dengarkan ucapan CEO B4U Group Of Company sewaktu pelancaran SR Digital World di Bahrain.


B4u trades Bahrain office SR Digital World