B4U Trades HACKED.

B4U Trades HACKED. Scam Sudah

B4u trades scam. Review B4U trades


Pada 6 Mac, Web B4U Trades telah di Hacked oleh hacker bernama Ismael Chiriki

B4U Trades Scam. Web Hacked

Pada 7 Mac, B4U Trades kembali seperti sedia kala tetapi dengan domain baru iaitu b4uglobal.com

Segala maklumat ahli, deposit, profit, bonus dan network tidak berubah dan selamat.

Isu hacker atau Web digodam adalah salah satu cara yang paling sering digunakan oleh Owner owner program pelaburan untuk melarikan diri dari membayar wang kepada para ahli apabila sampai satu satu tempoh tertentu. Padahal web tidak digodam, isu web digodam atau Web di Hacked hanya di timbulkan untuk owner melarikan diri.

Kebiasaannya owner akan meminta ahli bertenang dan berjanji web akan kembali seperti sedia kala yang akhirnya program tersebut ditutup untuk selamanya. Para ahli pula akan terus menunggu dan menunggu.

B4U Trades hampir berusia 3 Tahun sejak mula beroperasi pada 2017. Pelbagai cara digunakan untuk menjatuhkan B4U Trades yang semakin lama semakin berkembang terutama dari Pakistan.

Kejadian web B4U Trades di Hacked pada 6 Mac dan up kembali pada 7 Mac membuktikan B4U Trades bukan seperti program pelaburan yang lain yang menjadikan isu hacker untuk melarikan diri. Malah isu web di hack membuktikan B4U Trades telah bersiap sedia dengan segala kemungkinan dan menjaga akaun para ahli dengan baik di samping memperlengkapkan akaun para ahli dengan ciri keselamatan seperti One Time Password (OTP) untuk mengelakkan kecurian wang para ahli.